sâmbătă, 26 iunie 2010

O lume ce arde



În ce să mai cred?
Cuvintele mă-ndeamnă să cred în ele,
soarele luna şi stelele în ele,
dar eu cred doar în noapte,
în îngerii de ceară
ce mă-ndeamnă să le descopăr
paradisul lor plin de dulceaţa pierzării,
o lume plină de vise frumos parfumate,
cu mireasma unei iubirii în ceaţă,
ce vrea să-mi dea un fir de speranţă
pentru a-mi reclădi livada viselor.

În ce să mai cred?
În oamenii de piatră ce-mi zâmbesc,
mereu acelaşi zâmbet cald ce te frige
şi care te ameţeşte în jocul buzelor reci
ce sunt doar a le tale


( Bogdan Marcel Hirja - In ce sa mai cred? )

3 comentarii:

fotolucian spunea...

Vai ce lumina ai prins,felicitari,superb cadru.

Anonim spunea...

fotografia este foarte frumoasa! imi plac si "Joaca preferata", "Cioburi", "In praf de stea". toate sunt foarte frumoase!

Cati spunea...

foarte frumoasa!!!