luni, 29 iunie 2009

Chemare


clipe de linişte măruntă zboară în timp,
te caut,te vreau,te ascult...mi-e bine...
tu eşti frumosul zilelor mele rare şi triste...

tăcere senină debutează din pista ochilor mei,
iubirea ta-inima mi-o urcă în uriaşele simţiri...
te chem nobil spirit,tu eşti culoarea simţurilor...

supreme uitări năvălesc nemilos de rece inima...
tu rămăi apărarea mea,confort zilelor oferi...
te chem în imnuri de iubire,te aştept deschis...

frigul mistuie noaptea ciudata plină de albastru...
muzica ta...parfumează obrajii aripilor mele...
te chem adânc,tu clădeşti frumosul inimii mele...

adevăr nu va mai fi când mă vei uita curând...
amintirile te vor urmări în tot universul nostru...
te chem uriaş de iubire,tu mă ridici în etern...

nimic din ce-ţi ofer nu va alunga tainele tale...
te voi proteja cu fiecare simţ al meu fericire!
te chem ideal fierbinte,topeşte-mă în numele tău!

fă-mă fluid,stropeşte cu mine în nemurirea ta!
plângi cu lacrimile mele,transpiră cu fluidul meu!
stingeţi setea cu apa mea suprem amoros...

melodia ta preface din mine râul zborului nostru...
inimile devin munţi,trupurile păduri de foioase...
ne chemăm fericire,ne chemăm anotimp etern...

( Sorin Saguna - Te chem )

Niciun comentariu: