marți, 30 iunie 2009

Esenta tare



blestemat sunt să mă ţes
nou veşmânt pe corp ales
vânt să-ţi fiu să te adie
pe sânii-ntăriţi sub ie
rouă-nrourată crudă
pe trupul de paparudă
apoi raze calde ninse
peste picături prelinse
să te ardă ca de focuri
cerc de braţe pe mijlocuri
să te zbaţi să simţi arsură
când te-oi săruta pe gură
să te-ascunzi ca luna-n nori
când te-oi lua de subţiori
unde iară să mă ţes
jar nestins în corp ales
cazne dulci şi reci fiori
rătăcind prin pat de flori
mierea lor să te îmbete
vrăjită de Dragobete

( Ovidiu Oana - Blestemul Dragobetelui )

4 comentarii:

Anonim spunea...

chiar acuma m-am turmentat din 3 pahare din vin:D


Kalliope, alis MARIUS:))

Unknown spunea...

dc le amesteci, marius..ce sa-ti fac?!

david sorina spunea...

hahahaha...si eu am asistat in w/endul asta la ravagiile de dupa...nasol moment.....
faine imagini...
tot coincidente ?..la naiba :)))

Unknown spunea...

nu mai zic nimic..ma fac mica :P