marți, 16 iunie 2009

Fluturi in stomac ( 3)



ce să fac cînd timpul adaugă?
ce să fac cînd timpul scade?
cu braţele la spate mă plimb printre umbre
mă simt exponata ierbarului
cu frunzele ofilite.
am o speranţă
adn-ul meu e viguros
tata ca un stejar sprijinea viforul
zîmbind mă întreba de mi-e sete:
ia o gură de sevă şi şterge buzele să nu vadă oamenii
pentru el oamenii erau anexele vieţii
amintirea o păstrez în colecţia viselor
înţepată cu ace de susţinere
pentru vîrsta aceea piloane
azi colbul suflat cu grija dezastrului.
timpul adaugă prunci pe masa naşterii
şi cresc asemeni indigoului.
am scuipat ultima dată în sîn
am făcut ultima cruce.
pe pragul înţelegerii fiul
ce să fac, tată?

( Liviu - Ioan Muresan - Ma simt exponata ierbarului )

3 comentarii:

cornel spunea...

imi place mult...poza si poezia

Unknown spunea...

multumesc, cornel pentru vizita si cuvintele calde, de incurajare..am nevoie.

david sorina spunea...

imi place enorm...FELICITARI !!!
si versuri alese...de imagine ? ce sa mai zic ?!
zic doar ca te-am cunoscut o mica omida...ai fost o perioada pupa...si acum un minunat fluture...
asta inseamna ptr mine cand spun ca trebuie sa "cresti"..
si mai e ceva..nu cred in "puterea" lui samson si nici in siretenia dalilei... :))