sâmbătă, 20 iunie 2009

Fluturi in stomac (4 )


Nu te costă nimic poţi să-mi iei fericirea oricând
Clipa să o împarţi fără reproş unui străin
Să-i spui că-l iubeşti şi atât
Sunt fericită de azi şi de ieri

Nu te costă nimic poţi să aduci viaţa ta şi a altuia mai aproape cu un cer
Aşteptarea să o împarţi la trei sfinţi pe o zare
Cu vin şi peşte sărat şi atât
Sunt fericită de azi şi de ieri

Nu te costă nimic poţi să poţi şi să vrei
Sufletul să ţi-l împarţi cu mine
Să-mi spui eşti egoistă ştii
Sunt doar o fericită de azi şi de ieri

( Silvia Bitere - Nu te costa nimic )

2 comentarii:

Anonim spunea...

Sunt onorată. Frumos gest, frumoasă surpriză să mă regăsesc pe blogul dumneavoastră. Imaginile dumneavoastră postate vorbesc şi ele de la sine. Felicitări, un blog foarte reuşit.

Anonim spunea...

Sunt onorată să îmi regăsesc scrisul pe o astfel de pagină!
Aveţi un blog deosebit, cu imagini foarte reuşite. Aşa da fluturi în stomac! Mi-au trecut şi mie...