miercuri, 22 iulie 2009

Banalitati


Mă soarbe odată cu iubirea ta
părăseşte-mă în tine
cuprinde-mă cu inima ta
păstrează-mă în sfera în care trăieşti
culcă-ţi viaţa în visul meu
fără teama că ai să te rătăceşti în el
şi uită-mă între spiţele gândurilor tale
caută-mă la ficare pagină
în jurnalul vieţii
ia-mi viaţa în mâinile tale
spune-mi unde trebuie
să îţi găsesc jumătatea zeiască
tu, pământean adorat
oferă-mă viitorului
jertfeşte-mă trecutului
nu mă uita în prezent
ghiceşte confesiunea mea
ascunde-mi busola în raza lunii
să nu mai ştiu drumul către lume
dăruieşte-mi roiuri de primăveri
lasă-mă să mă topesc în zarea gândurilor tale
vreau să mă nasc în roua nopţilor tale
şi să trăiesc/ să mor/ să fiu vârtejul trăirii tale
obsesie/ metamorfoză/ reîncarnare
ecouri de patimi nebune
pe un pat de frunze moarte

( Alice Diana Boboc - Te iubesc )

Niciun comentariu: