sâmbătă, 18 iulie 2009

Blink!


ai multe sa-ti uit
multe să-ţi ţes abătută peste războaiele gândurilor
spaimele apele tăcerile pulberile
sunt toate adunate aici sub carnea mea
au atins maturitatea deplină
s-au hrănit s-au umflat au crescut mă înfricoşează
viteza cu care înaintăm încleştaţi
prin leşia altei zile ca şi cum
ca şi cum ne scurgem dintre emisfere cerebrale
mai supli mai subţiri - atletică simţire

deseori inima mea face salturi mortale
de aceea fă-mi hatârul Ia-ţi trup
şi scoate-mă din biografia asta
de femeie
scoate-mă de sub pielea asta unde ninge
cu bulgări grăsuni
de dulceaţă

taie-mi un drum într-o pâine
fă-mi acest hatâr căci ai multe să-ţi uit
dezbracă-mă de limpezimea tăioasă
oferă-mă cuiva

am rămas aici fără să înving
deşi lupt ucid însângerez

fă acest fleac pentru mine
umileşte-mi mândriile cu palma

înăuntrul ochiului meu e cald miroase dulce greţos a căprui
miroase viu a tine

( Alina Livia Lazar- Miroase viu a tine )

Niciun comentariu: