sâmbătă, 22 august 2009

Moods




am schimbat repede pepenii pe o iluzie ieftină.
se făcea ca suntem singuri legaţi de catargul unei corăbii fară vâsle. sânii tai arătau nordul astrolabului de bronz pe care-l cumpărasem de la un rege după o bătalie cu bufniţe mari, congruente.
mi-era sete, doream să te simt ca pe o coroană răcoroasă în jurul tâmplelor plesuve. mă cautai cu degetul mare de la picior, îmi tatonai în morse respiraţia întretăiată de carul mare plin cu paie de pus pe acoperişuri lacustre. sensul nu era giratoriu ci infinit de plat. ne doream fără speranţe, tu aveai sute de metri înaintea mea. invidiam melcii, viteza lor ameţitoare la curbe luate cu zgomot de sticle sparte, fum în ochi, cerceii tăi în gura mea, cum au ajuns? ah.. amintirile astea din podul fără cer unde te ceream de nevastă în zilele de război şi tu râdeai cu o scoică la
ureche vuind ca marea pe care o străbăteai nebună, cautându-mă zadarnic..

( Adrian Grauenfels - Capricii de vara )

Un comentariu:

LUNAVE spunea...

Very well confirmed(resisted) with what looks like the loneliness and tranquility in a park, I like beautiful images very much, regards S-hell!