vineri, 19 martie 2010

Background for coffee




N-ai noroc
îmi spune
şi dă plictisită
din umeri
fumându-şi până la capăt
ţigara
ca să mi te pui
în poală
undeva
sau pe umeri
trebuie să-ţi fie destinul
prieten
altfel nu te văd
nu te simt
şi te mătur cu palma
ca pe o boabă de cafea
turtită
sau spartă

Vezi, femeie
norocul tău
e ca apa
îţi străbate trupul
în somn
şi adulmeci la ziuă
abia
urmele-i de felină
pierzându-se în jos
satinate
până sub talpă
mă avertizează
rujându-şi atent
gura
parfumată
îşi scoate din gene
apoi
o scamă albastră

Norocul, drăguţă
norocul e totul
îmi strigă din nou
primăvara
din uşă
ridicandu-şi breteaua
subţire
mireasma sânilor săi
umple încăpera
semnul
norocului meu
îmi arde pe deget
răsucit
ca o verighetă
crăpata
în dreptul inimii
am
o pată

( Silvia Van - Dialog la o cafea )

Niciun comentariu: