joi, 25 martie 2010

Gandul meu




Cu gandul meu zburand spre tine
Am alungat din asteptare,
Trecutul care nu mai vine,
Si am pierdut ce nu mai are.

Te chem in noptile vegherii,
Faptura ta e langa mine
Priveam la Pestera Muierii
Un vis frumos printre ruine.

Prvirea-ti joasa spre Coloana,
Ce un Brancusi cu buna stare,
Aduce fumul de havana
In stravezii miresme rare.

Ce am facut si ce voi face,
In ochii marginiti de perle,
Am fost cuprins de carapace
Si-s tintuit tril de mierle.

Usor in pragul diminetii,
Te port in sufletu-mi deplin,
In valul singurat al cetii
Ma ratacesc cu gand sublim.

Tratezi subiectul dinspre lume,
Si tot in lume te asterni,
Prin vanturi searbede in glume,
Tresar in puful unei perni.

Va trebui sa prind rabdarea
Si s-o intorc in adevar,
Esti ca si muntele ori marea
In umbra scrinului de par.


( Gheorghe Puzdreac - Gandul meu )

4 comentarii:

fotolucian spunea...

Frumos blur,bravo.

Costea Andrea Mihai spunea...

da..frumos,sensibil..bv

CIMPOACA LAURENTIU spunea...

frumoasa imaginea...

Andrei spunea...

foarte frumoase culorile :)