vineri, 2 aprilie 2010

Camuflaj.Unul in altul.


din nefericire încă mă zbat îţi ating respiraţia
cum zborul unui erete în năvodul închis

aburul mohorât al zilelor te îmbrăţişează
îmi este ciudă
o ciudă amară cum nicotina

uuuf strigătul atinge dinţii ecoul sfâşie cerul

din nefericire încă mă zbat
primăvara te umple darnic
chipul tău îmblânzeşte chiar şi
obiectele ostile

te privesc
în tinereţea ta se aşează o femeie ofilindu-se
obişnuinţa devine ridul larg împrospătat
de ochiul în care norii se prăbuşesc/ nu-mi
spune că plouă chiar dacă nu mai poţi
chiar dacă tot trupul începe să-ţi curgă

hai să nu mai ştim nimic
din nefericire ieşim împreună

hei
nu mă uita spânzurat de gleznele tale
calcă în mine cu toată talpa
apasă-te
intră
lasă-ţi pantofii ciorapii mănuşile… lângă prag
goi încăpem atât de neîndoielnic unul 
in altul

( Doru Dorian David - Unul in altul )

Niciun comentariu: