miercuri, 7 iulie 2010

Copie eterna



Spre tine vin

purtand soarele pe umarul drept.

A ramas acolo

de ieri,

de cand tu ai aparut

odata cu mirajul trezirii mele

dintr-un somn

crezut definitiv.

    

Spre tine vin

ca spre a doua mea nastere.


Zambetul tau

mi s-a intiparit pe fata.


Ochii tai s-au adapostit

sub fruntea mea.


Gura ta a devenit

jumatatea absenta pana acum

a rodiei mele insetate.

Palmele tale au uitat sa mai plece

de pe fruntea mea.


Unde ma cauti ?


Sunt aici ducand  cu mine

rani de dor,

tinand in mana

fluturii albastri ai noptii

in care ne atingem

doar sufletele.


Unde ma cauti ?


Sunt aici

umbland cu talpile goale

pe linistea de manastire... asternuta

intre noi.


Sunt aici cernandu-mi privirea  

pe fruntea ta obosita

de asteptare.


Sunt aici sa inteleg

de ce se ivesc zorii atat de tarziu.


Sunt aici

sa te invat adevaruri

ascunse in seminte de mac.


Nu ma mai cauta !


Am devenit copia eterna

a fiintei tale.

 

( Lelia Mossora - Copie eterna )

Niciun comentariu: