joi, 23 iulie 2009

Tu in mine chemare




Ultimul tau cuvant se desfacu dor
si-mi secera pieptul in lebede-nalte,
era o seara cu linisti arzand departe,
la un semn cerurile mugira fierbinte
si cazura ploi peste noi,
asa cum priveam limpede, goi
in spuma din laptele serii,
pana si crucile ne dospeau sfere curate,
cand tu-mi cadeai incet zidurile toate,
sarutul tau cu gust de visare
ma trezi curcubeu peste soare
timp in care clipele mi le fura
marginea despuiata din universul calare,
noi doi si acum amagim iubirea, repede
si acum fugim unul peste pasul celuilalt,
unul in despicatura vietii celuilalt
si ne stim oglinzile-ntoarse in foc
ca zboruri egale in cifre cu noroc,
noi doi ne topim si acum unul in ochii celuilalt,
cautandu-ne palmele din care-am crescut impreuna
cu tremur de lumini si susur de luna,
noi doi ne suntem unul altuia lac
in care privind lung, vocile toate ne tac
si ne-necam mereu si mereu din visare
eu in tine dorinta, tu in mine chemare !

( Pop Marius - Unul altuia )

Niciun comentariu: