luni, 31 august 2009

Tine-ma in brate


Iubeste-ma acum ,cand plang de dor copacii,
Cand plange un izvor,
Cand freamata lumina,
Iubeste-ma cu suflet,
Si tine-ma de brate,
Acum cand plang copacii,
Cand vantul plange frunza,

Iubeste-ma si spune-mi,
Pe-o soapta de petala,
Si spune-mi cat de dulci
Ti-s buzele,ca mierea,
Si vino langa mine,
Si vino mai aproape,
Sa-ti simt parfumul cald,
Si dragostea din soapte,

Si vino iar la noapte,
Si vino printre vise,
Adu-mi parfum de stele,
Adu-mi parfum de dor,
Saruta-ma usor si tine-ma de brate,
Cu palmele-ti suave,de catifea albasta,
Si nu-mi trezi privirea,
Si lasa-mi dulce visul,
Sa nu dispara clipa,
Sa nu apuna gandul,

Si nu uita ca eu,
Am sa te-astept si maine,
Am sa te-astept cantand,
Ca mi-ai promis,candva,
Cu lacrimile-n glas si pline de iubire,
Ca vom fi doar noi doi,
Si-o mare de iubire,

Iar cand vor da in copt,
Si vor canta copacii,
Si a vui de dor si freamat un izvor,
Tu vei fi langa mine,
Si ne vom strange-n brate,
Si vom canta minunea,
Si vom canta copacii,
Si vom canta izvorul,
Cu soapte calde-n noapte!

( Pantea Amalia Simona - Iubeste-ma )

Un comentariu:

LUNAVE spunea...

Guauuu!!! Beautiful the image of the snail, with perfect definition, this image and the future fascinated me, excellent photos!