luni, 31 august 2009

Un fluture mi-a dat binete


Un fluture mi-a dat bineţe
Cu mult râvnita-i frumuseţe.
Mi-a spus: - Ţi-aduc ceva din lume,
Povestea despre o minune :
M-a găzduit mai ieri o floare,
Plângând că sufletul o doare.
A tot sperat că o să vină,
Să o aleagă din grădină,
Un cavaler, s-o dăruiască
Pe ea, minune îngerească,
Altei minuni, frumoasei fete
Şi cu aroma ei s-o-mbete...
Eu i-am răspuns: - Pictură vie,
Florii alese dintr-o mie,
Pluteşte-acum să-i dai de ştire
Că mi-a plăcut aşa peţire,
Dar n-o s-o smulg din rond de flori
Doar pentru-o clipă de fiori.
Ci fata va veni şi-n dar,
Ea apă-strop-mărgăritar,
La rădăcină îi va pune,
Ca drept răspuns pentru minune,
C-Alesul ei i-a oferit
Grădina toată de iubit.

( Oana Ovidiu - Un fluture mi-a dat binete )

Un comentariu:

CalinMirisan spunea...

frumoase versuri!