marți, 1 septembrie 2009

Invitatie la vals


Danseaza cu mine,danseaza,
Pasii ii stim,ii stim pe dinafara,
Stringe-ma-n brate,stringe-ma tare,
Pina ma doare.Vreau sa ma doara.
Zdrobeste-mi asteptarile de pieptul tau,
Sa ma preling lichida in amiaza
In palmele tale pe mijlocul meu,
Danseaza cu mine.Danseaza.
Dezbraca-ma de gindurile toate,
Exfoliaza-mi din iris orice privire
Si dezlipeste-mi sentimentele de trup
Ca pe un rod care-i prea greu
Pentru un ram atit de subtire,
Descheie-mi iubirea de la git,
Ca pe un nasture ce aiureaza,
Danseaza cu mine,danseaza.
Da-mi jos ruginita rotula ce vint
Imi rastoarna spre glezne
Si-nfipti pe jumatate in pamint,
Danseaza cu mine prin bezne.
Dezbraca-ma de soarta ca de un blestem,
Luminile din gene ude,bea-le,
Goleste-ma de cintul care mai pulseaza
Si desfrunzeste-ma de vise si petale,
Danseaza cu mine,danseaza.
Dezbraca-ma de tot ce sint,
Despride-mi din trup fiece raza
Si stoarce-ma de ploi si de cuvint
Dansind cu mine.Danseaza.
Aduna-mi din coapsa rodul nerodit
Fatal,prin tine,niciodata,
Si sa dansam.E tot ce conteaza.
Danseaza cu mine,danseaza.
Si-astfel,eliberata de toate si usoara,
Din miinile tale care-ncep sa ma doara,
Din palmele tale doar abur ramasa curind,
Respira-ma,sa ma asez in lutul tau
Ca intr-un giulgiu scump,dansind.

( Cezara Stanca - Danseaza cu mine )

Niciun comentariu: