marți, 1 septembrie 2009

Pierdut regrete.Ofer la schimb gasitorului, trifoi cu patru foi..


Ni se intampla uneori s-avem regrete
Am fi putut ierta, dar nu am vrut.
Oricat am vrea ca tot sa se repete
Raman doar remuscari si timp pierdut...

De ce dam vina uneori pe soarta ?
Cand omul face tot cu mana lui
Caci nu orice greseala se indreapta
Si-oricat am vrea, nu-i vina nimanui

Si-i toamna iar in inimile noastre,
Si nici nu stim cand vara a trecut...
Preocupati de vorbe si de fapte
Vom regreta ca n-am facut mai mult.

Si totusi, undeva ni se explica
Ce rost acestea toate au avut...
Si vom vedea ca lumea nu e mica
Si nici n-a fost , asa cum am crezut

Prea multe vorbe n-au sens cateodata
Chiar daca intrebari mai sunt de pus,
Raman raspunsuri pentru alta viata
Pe care-o vom incepe acolo, sus...

( Mariana Kabbout - Regrete )

Niciun comentariu: