marți, 16 martie 2010

Dincolo de gratii


Priveşti cu tristeţe cum ceilalţi te împiedică să ajungi un fruct.

Leu în cuşcă priveşti dincolo de gratii,
Întinzi o mână şi vezi că vocea ta ajunge.
Răspunde un ochi plin de lacrimi
Răspunde un vis perfect de iubire.

Când iubesc sprânceana ta cu firul împotriva tuturor,
Îmi scapă cuvântul greu şi îl aşez pe buzele tale,
Când sărut părul care curge în sensul apei de duş
Rămân cu fire mici de amintire udă.

Tulbure privire, dorinţă scăzută de fiert durere,
Poate că vreau să îmi dau jos ochelarii de iubire,
Poate că nu mai vreau să înnot aşa,
Poate...

Te caut prin celulele mele,
Gânduri tulburi şi reci îmi mai macină o dată inima.
Ars şi distrus câmp de vise încerc să îl străbat
Spre zidul negru de umbră care ascunde ziua de mâine.
Mă vrei, din lumea mea nebună
Să vin să îţi şoptesc vise ?
Mă vrei pe Mine? Cu cariile mele din suflet,
Cu deşertul meu care te arde în inimă,
Cu Demonii mei pârjolitori?

Ce cauţi tu în iadul meu mic de lume perfectă,
Scoţi capul prin geam şi plângi,
Eu sunt mort, afară, şi zidesc lumea noastră
Aici, înăuntru, în braţele tale pline de iubire.


(  Invio Nevis - Dincolo de gratii )

Niciun comentariu: