miercuri, 14 aprilie 2010

Barbat de casa




El râde privindu-mă cum mă dezbrac de noaptea de ieri,



Cum îmi las visele să-mi curgă pe umeri


Dacă ridic o singură mână deasupra mea e cerul plin de stele


În podul palmei luna mi se rostogoleşte ca un bănuţ


Cheamă-mă îmi spune şi râsul lui mă îmbracă în femeie uşoară


Palmele lui alunecă pe umerii mei curgători


Îşi lipeşte buzele de buzele mele ca o pecete


Timpul păşeste tiptil privind în urmă


Am să înfloresc toate florile iubirii în trupul tău imi spune


Alunecând fir de apă să-mi ude rădăcinile


Îl simt gâdilandu-mă cum îmi urcă prin vene,


El, primul bărbat ce-a ales sa fie seva unei iubiri fără sfârşit .
 
 
 
 
 
( Valeria Tamas - El, primul barbat )

7 comentarii:

Anonim spunea...

trebuia sa fie reala iar el sa o ceara de sotie:)

Unknown spunea...

nu mai cred in basme :P

Unknown spunea...

super tare!!!...si-ti da impresia ca e undeva suuuuus.....sper ca nu te-ai cocotat pe undeva ;)

Unknown spunea...

e un alpinist utilitar..destul de sus..

Adrian Popa spunea...

Foarte faina asta cum ai prins-o. Si titlul e tare. Jos palaria!

Ana Carla Vannucchi spunea...

Hello, Manu .. thi "Barbar de casa" is fantastic! nothing to do about luck! what does Barbat de casa mean?
xxx
Carla

Unknown spunea...

hi,carla..glad you're here from time to time.. well, i don't know to translate it right, but a kind of household male :P..hug you..

multumesc, adi.