miercuri, 14 aprilie 2010

Barbat de casa




El râde privindu-mă cum mă dezbrac de noaptea de ieri,



Cum îmi las visele să-mi curgă pe umeri


Dacă ridic o singură mână deasupra mea e cerul plin de stele


În podul palmei luna mi se rostogoleşte ca un bănuţ


Cheamă-mă îmi spune şi râsul lui mă îmbracă în femeie uşoară


Palmele lui alunecă pe umerii mei curgători


Îşi lipeşte buzele de buzele mele ca o pecete


Timpul păşeste tiptil privind în urmă


Am să înfloresc toate florile iubirii în trupul tău imi spune


Alunecând fir de apă să-mi ude rădăcinile


Îl simt gâdilandu-mă cum îmi urcă prin vene,


El, primul bărbat ce-a ales sa fie seva unei iubiri fără sfârşit .
 
 
 
 
 
( Valeria Tamas - El, primul barbat )

7 comentarii:

Ina spunea...

trebuia sa fie reala iar el sa o ceara de sotie:)

S-Hell spunea...

nu mai cred in basme :P

adri spunea...

super tare!!!...si-ti da impresia ca e undeva suuuuus.....sper ca nu te-ai cocotat pe undeva ;)

S-Hell spunea...

e un alpinist utilitar..destul de sus..

Adrian Popa spunea...

Foarte faina asta cum ai prins-o. Si titlul e tare. Jos palaria!

Ana Carla Vannucchi spunea...

Hello, Manu .. thi "Barbar de casa" is fantastic! nothing to do about luck! what does Barbat de casa mean?
xxx
Carla

S-Hell spunea...

hi,carla..glad you're here from time to time.. well, i don't know to translate it right, but a kind of household male :P..hug you..

multumesc, adi.