duminică, 6 iunie 2010

Asa arata un barbat indragostit




adânc/ nefiresc
în fiecare zi îşi scrijeleşte pe mâini
numele meu/ stiletul se toceşte la apus
atunci viperele îl înconjoară
nu ştie nicio lege-a naturii

oricât aş sorbi din el
şi l-aş dezbrăca până i se văd coastele
rămâne neschimbat

de la o vreme i-am pierdut urma
îmi plăcea să-l ştiu acolo
în colţul lui/ încercând să mă domesticească
îmi văd mai departe de drum
el rămâne în ameţeala lui
nicio iarbă nu-i ţine de cald
trecătorii ne despart în două respiraţii
uscat şi apă/ atât/ uscat şi apă

trec prin el fără să mă opresc
un tumult care-i taie faţa
lasându-i cicatrici
îşi bandajează mereu cuvintele
care nu le-a spus la timpul potrivit

niciodată peste el
zăpezile nu se depun

esti atat de departe


( Carmen Manuela - Macelaru - Asa arata un barbat indragostit )

Niciun comentariu: